- Spółka PKP LHS wystąpiła więc indywidualnie różnych firm z zapytaniem o cenę wykonania prac związanych z asfaltowaniem przejazdu - wyjaśnia Ewa Kusz, rzecznik prasowy spółki. Następnie ogłoszono przetarg na wykonanie robót: trzy razy w 2013 r. i raz w 2014 r. Nikt nie był jednak zainteresowany. - Trudno zrozumieć brak zainteresowania przetargiem u lokalnych przedstawicieli firm świadczących usługi tego rodzaju - dziwi się Ewa Kusz.
Spółka postanowiła więc nie czekać dłużej i wykonać bieżące naprawy. M.in. uzupełniła miejscowe ubytki w asfalcie i wymieniła zużyte elementy toru. I to koniec robót. - W chwili obecnej nawierzchnia toru jest w dobrym stanie technicznym - podkreśla Kusz.
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?