Zgłoszeń do konkursu było tak wiele, że szefostwo firmy przygotowało także 12 aparatów cyfrowych oraz 36 paczek z produktami firmowymi Aksamu.
- Cieszymy się, że marka naszej firmy rozpoznawalna jest w całym kraju, bo otrzymaliśmy kilka tysięcy zgłoszeń – _cieszy się Adam Klęczar, właściciel Aksamu. – _Zgłoszenia otrzymywaliśmy z najdalszych zakątków Polski, jak choćby ze Stargardu Szczecińskiego, Elbląga, Białegostoku, Jasła, Leszna, ale nie brakowało też głosów z powiatów sąsiadujących z ziemią oświęcimską. Naprawdę jesteśmy zadowoleni z poziomu haseł reklamowych zaproponowanych przez konsumentów.
Konsumenci mieli dokończyć hasło „Beskidzkie chrupanie...” – _Jedne były krótsze, inne dłuższe, ale zabawa była przednia. W poprzednich latach fundowaliśmy zaproszenia dla dwóch osób na wyjazdy do źródeł termalnych, za południową granicę, ale teraz postanowiliśmy jeszcze bardziej docenić klienta _– podkreślił szef Aksamu.
Konkurs trwał od 5 listopada do końca stycznia, a jego rozstrzygnięcie zbiegło się ze Światowym Dniem Konsumenta.
Z pewnością w konkurs zaangażowało się wielu sympatyków oświęcimskiego hokeja, wszak Aksam jest strategicznym sponsorem Unii, więc jego dobra kondycja finansowa może mieć przełożenie na wsparcie dla sportu. Wszak oświęcimski hokej odszedł od wsparcia z branży chemicznej, stając się klubem branży spożywczej.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?