10 rzeczy, które warto wiedzieć o rekrutacji w social mediach. Czy potrafisz wykorzystać potencjał internetu?
Grupy na Facebooku
Kopalnią wiedzy dla specjalistów są grupy tematyczne na Facebooku. Skupiają one przedstawicieli konkretnych zawodów i branż. Wielu rekruterów dociera do potencjalnych pracowników właśnie za pośrednictwem takich grup. Swoje pięć minut w serwisie Marka Zuckerberga mają również osoby bez konkretnych kwalifikacji, które szukają pracy w danym mieście. Mogą one przeglądać oferty pracy na grupach związanych z konkretną lokalizacją.
- Dziś nie chodzi już o „być czy nie być” w social mediach, tylko o to jak w nich być. Media społecznościowe zaczynają wieść prym w rekrutacji i to jest trend na fali wznoszącej widoczny na całym świecie. To tam jest bicie serca rynku pracy - mówi Krystian Dryniak, prezes agencji digitalowej Social Media London Style oraz spółki Software House Wise Guys.